Friday, December 29, 2023

Όχι στην μάστιγα κουραμπιεδομελομακάρονων!

 ΑΝ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΤΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ!

Με αυτή την πρόταση αρχίζω σήμερα, και όσοι συμφωνούν ας αφήσουν σχόλιο, δεν λέω και εμένα μου αρέσουν, αλλά ας παραδεχτούμε ότι το ένα είναι απλά ενα μπισκότο με μια σκόνη που σε κάνει χάλια και με το άλλο λιγώνεσαι με την μία εξαιτίας του σιροπιού (βέβαια αυτά με σοκολάτα γα**αν και δέρνουν).

Και επιτέλους ας αναγνωριστούν και τα υπόλοιπα σιροπιαστά γλυκά, εγώ ως διαφορετικής εθνικότητας παιδί μεγάλωσα με διαφορετικά γλυκά στις γιορτές απο τα συνηθισμένα, για παράδειγμα ως έθιμο η μάνα μου κάθε Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά Πάσχα έφτιαχνε και απο ένα σιροπιαστό γλυκό ως "γιορτινό" γλυκό όπως, μπακλαβά, κανταίφι ή και ραβανί. Προσωπικά εμένα αυτά τα γλυκά μου θυμίζουν περισσότερο τις γιορτές και μου ξυπνάνε ζεστές οικογενειακές αναμνήσεις, και αν είναι αυθεντικά ανατολίτικα γλυκά, δηλαδή 100% φυστίκι αιγίνης και όχι τίγκα στο σιρόπι για να μπορείς να μπουκώνεις κασέτα 2-3 ταυτόχρονα, είναι εκατό φορές καλύτερα απο τα γνωστά μπισκότα ονόματι κουραμπίες (που είναι και βρισιά) και μελομακάρονο!

Αυτά απο εμάς προς το παρόν, η ομάδα του τσομπανολόγου σας εύχεται καλές γιορτές και χρόνια πολλά!




No comments:

Post a Comment