Sunday, June 4, 2023

Δεν είσαι καλλιτέχνης αν βγάζεις πολλά λεφτά!

 Καλησπέρα κόσμε, έχω την ανάγκη να εκφράσω ένα κόμπλεξ πάνω στον τίτλο του άρθρου, καθώς παρατηρώντας διάφορους καλλιτέχνες για αρκετό καιρό (κυρίως μουσικούς) αλλάζουν τόσο πολύ, που ναι μεν είναι επειδή αλλάζει και η ζωή τους (προς το καλύτερο, όχι πάντα αλλά πολλές φορές) αλλάζει και ο ήχος τους αλλά και ο τρόπος που σκέφτονται, σαν αυτή η πίεση που είχαν πριν γίνουν πετυχημένοι να φεύγει σιγά-σιγά και η δημιουργικότητα τους να γίνεται πιο "μουντή" , "ξενέρωτη", ίσως προσωπικά να εκτιμώ τόσο πολυ την δημιουργηκότητα ενός ανθρώπου που βρίσκεται σε grind παρά όταν έχει λύσει το βιοποριστικό του και τις ανασφάλειες του, ο συγκεκριμένος άνθρωπος που έχω στο μυαλό που είναι ο διάσημος μουσικός απ το Τορόντο γνωστός ως The Weeknd, ο τύπος όταν ήταν σε grind έβγαζε κομμάτια που σε άγγιζαν σε άλλο επίπεδο και πιστεύω ότι δεν θα μπορέσει να ξαναβγάλει ποτέ κάτι τέτοιο, και επειδή είμαι τοσο συνδεμένος με αυτά (γιατί τα ακούω τουλάχιστον 7 χρόνια τώρα) απογοητεύτηκα πάρα πολύ όταν είπε ότι "Πλέον το κομμάτι του The Weeknd για εμένα έχει πεθάνει) είναι σαν να μου ακυρώνει όλα τα συναισθήματα που εγώ είχα τόσο καιρό ακούγοντας την μουσική του, αλλα υποθέτω ότι όλοι οι κύκλοι κλείνουν κάποια στιγμή και στο τέλος μένουν μόνο κάποιες ωραίες αναμνήσεις. 

Τέλος για να πάω σε κάτι πιο κοντινό, αργά η γρήγορα ο Bloody Hawk θα σταματήσει να βγάζει καλή μουσική και το κάθε τι θα είναι χωρίς ουσία, πχ Snik, Ivan Greko style, είναι ολοκληρωμένος ράπερ, αν κρατηθεί απ το storytelling και τα ωραία beat θα προχωρήσει πολύ ακόμα, αν το αφήσει και αυτό, η μόδα του θα περάσει και θα έχει κλέισει ένας πολύ ωραίος κύκλος.



No comments:

Post a Comment