Saturday, June 3, 2023

Το Interstellar ΔΕΝ είναι καλή ταινία!

Καλησπέρα κόσμε, ελπίζω να είσαι καλά, σε ένα διαφορετικό άρθρο από αυτά που έχετε συνηθίσει  σήμερα θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου για μια ταινία, να πω κάπου εδώ ότι ναι μεν είμαι σινεφίλ αλλά σίγουρα δεν είμαι επαγγελματίας στο να κρίνω ταινίες, δε ξέρω τι είναι σωστό και τι είναι λάθος σε μια ταινία, σκέφτομαι με βάση το πως μου πούλησαν την ταινία και βάση λογικής οπότε πρίν βιαστείς να πείς "τί βλακείες λέει αυτός" σου ξεκαθαρίζω ότι όλα αυτά που θα πω είναι απο την δικιά μου "μη διαβασμένη" κινηματογραφικά οπτική γωνία, επίσης την είδα πρόσφατα αλλά δεν θυμάμαι κάθε λεπτομέρεια και επειδή δεν μου άρεσε ίσως και να κάνω λάθος σε μερικά σημεία, δεν θα μπώ στον κόπο να την ξανα δώ γιατί μέχρι και το τελευταίο λεπτό θυμάμαι ότι ήμουν εξαιρετικά απογοητευμένος.

Αρχικά ΟΧΙ, δεν μου άρεσε επειδή είναι περίεργη και δεν την καταλαβαίνεις εύκολα, άλλωστε έχω εκπαιδευτεί απο το Dark και από άλλες sci-fi ταινίες, επίσης είμαι φαν του Neil deGrasse Tyson (μίλα μου για μαύρες τρύπες και πλανήτες), δεν μου άρεσε λοιπόν, επειδή ένιωσα ότι με κοροιδεύει κάθε λεπτό απο ένα σημείο και μετά.

 Το Interstellar είναι μια ταινία η οποία είναι αγαπήτη σε πολύ κόσμο, μα πως δεν θα μπορούσε να είναι ρωτάει κάποιος, τα πλάνα και το cgi της ταινίας σε καθηλώνουν και σε συνδυασμό με το μελοδραματικό της όλης υπόθεσης τα συναισθήματα σου εντίνουν τόσο πολύ και πραγματικά δένεσε με την ταινία, ο Christopher Nolan έχει αξιοποιήσει όντως πολύ καλά τους ηθοποίους που είχε στα χέρια του, όσο για το character development έχω και εκεί ένα παράπονο καθώς εκεί που κλαίνε όλοι, προφανώς μιλάω για την σκηνή όπου ο McConaughey βλέπει τις κασέτες που του έχει στείλει η ενηλικιωμένη κόρη του πλέον και κλαίει και μαζί γίνεσαι κομμάτια και εσύ, εμμ συγνώμη, ΟΧΙ. Eδώ έρχεται το πρώτο μεγάλο σφάλμα της ταινίας για εμένα, που θυμάμαι να λέω "ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ", αφού λοιπόν μπαίνουν σε εκείνον τον πλανήτη που είχε νερό και μία ώρα εκεί ειναι 20 χρόνια (η και παραπάνω) στην γή και προσπαθούν να πάρουν κάτι δεδομένα (για να δουν αν είναι κατικοίσιμος;) απο μια παλιότερη αποστολή και τέλος πάντων μπλέκουνε με αυτήν την υπόθεση ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ότι κάθε δευτερόλεπτο μετράει, το διακυνδυνεύουν και κάθονται σαν να μην τρέχει τίποτα, ειδικά η Hathaway με εκνεύρισε τόσο πολύ που απλά είπα οτι θέλω να παιθάνει στον αμέσως επόμενο πλανήτη, αφού γίνεται όλο αυτο το σκηνικό λοιπόν ακολουθεί η μελοδραματική σκηνή που ΜΥΞΟΚΛΑΙΕΙ Ο ΜΑΘΙΟΥ, και κάπου εκεί ήταν που κατάλαβα ότι η ταινία θα με εκνευρίσει, ΓΙΑΤΙ να κάτσω να στεναχωρηθώ και να δεθώ με τους χαρακτήρες όταν κάνουν κάτι τόσο χαζό; πραγματικά, είναι σαν τις ταινίες που έχουν σκυλιά για ήρωες και ξέρεις ότι άμα πάθει κάτι το σκυλάκι θα στεναχωρεθείς, έτσι και εδώ μου πασάρει στο πιάτο αυτή την σκηνή και είναι σαν να μου λέει ΚΛΑΨΕ (που είμαστε ηλίθιοι και δεν φύγαμε απο το πρώτο λεπτό απο τον καταστροφικό αυτό πλανήτη), και όχι για εμένα αυτό δεν είναι character development! 

Ας πάμε όμως λίγο πιο πίσω στην ταινία, κάπου στην αρχή αν θυμάμαι καλά όπου βλέπουμε ένα γήπεδο και κάποιους ανθρώπους να παρακολουθούνε έναν αγώνα μπέισμπολ, μα ναι φυσικά, γιατί ως κοινωνία όταν όλα γύρω μας θα είναι καταθλιπτικά και μίζερα καθώς ο πλανήτης αργοπαιθένει η αντίδραση σε αυτό ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΣΗΜΑΝΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΠΕΙΣΜΠΟΛ, τόσο ασήμαντο που δεν θυμάμαι καν που οδήγησε τελικά αυτή η σκηνή.

Ας προχωρήσω λοιπόν σε κάποια πράγματα που για εμένα δε βγάζουν νόημα, χαζεύοντας στο τικτοκ έπεσα σε ένα βίντεο για το Interstellar λέγοντας ότι είχαν μιλήσει με διάφορους φυσικούς και ανθρώπους της επιστήμης αυτής για να κάνουν την ταινία πιο ρεαλιστική η τουλάχιστον να βγάζει νόημα (μόνο αυτο δεν έκαναν), ψάχνοντας περισσότερο θα δεί κάποιος ότι ο Kip Thorne είναι ο executive producer, μα ποιός να το περίμενε, θα μου πείς τώρα, ποιός είσαι εσύ που θα αμφισβητήσεις τον Thorne, και έχεις δίκιο αλλά όλοι το καταλαβαίνουμε ότι στις χολιγουντιακές ταινίες γίνονται υπερβολές για να είναι πιο εντυπωσιακές, θα μου πείς γνωρίζοντας αυτό αυτοακυρώνεσαι, μάντεψε τι, δεν με νοιάζει, εφόσον έχουν προσλάβει τον Thorne οφείλουν να τα κάνουν σωστά!

Για να το βγάλω απο μέσα μου θα το πετάξω εδώ πρώτη γραμμή να υπάρχει, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ, πόσο μάλλον να μπείς μέσα της, με λίγα λόγια η βαρύτητα θα σε κάνει σκόνη, οπότε αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που δεν έβγαζε νόημα (και πάλι θα μου πείς ότι είναι ταινία sci-fi, ΧΕΣΤΙΚΑ ΡΕ ΜΑΝ ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ)

Συνοψίζοντας, το Interstellar έχει και πολύ ωραίο soundtrack theme , αλλά για παράδειγμα το character development του Τιτανικού είναι 10 φορές καλύτερο απο ετούτη την ταινία, αυτά είχα να πω προς το παρόν, ίσως γράψω και παρτ 2, ξυδάκι σε όποιον τον χάλασε. 


Byeee.






No comments:

Post a Comment